
ajsantanyi.net 04/05/2026 - 13:47:30 | ![]() ![]() |

Cala d’Or s’omple de color, música i tradició amb una Fira d’Abril multitudinària
El nucli costaner de Cala d’Or ha brillat amb llum pròpia aquest cap de setmana durant la celebració d’una nova edició de la Fira d’Abril. Tres dies intensos on l’alegria, el ball i el sentiment rociero han pres els carrers, oferint una estampa plena de vida que ha captivat tant a veïnats com a visitants.
La festa va esclatar el divendres vespre amb l’encesa de llums i la inauguració oficial. A partir d’aquí, el cap de setmana es va convertir en un mosaic d’activitats: des de les elegants desfilades de vestits de flamenca i el majestuós passacarrers de cavalls, fins a les actuacions musicals que van fer vibrar la plaça. Els més petits també van gaudir del seu espai amb tallers infantils, mentre que la gastronomia va posar el sabor amb demostracions de tall de pernil i propostes per a tots els paladars.
La jornada de diumenge va posar el fermall d'or a la celebració amb la solemnitat de la missa rociera i un gran dinar de germanor de paella, que va servir per acomiadar la fira amb el millor gust de boca possible.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, s’ha mostrat radiant davant l’èxit de la convocatòria: "Cala d’Or ha estat aquests dies un esclat de convivència i tradició. Veure la il·lusió de la gent i el poble tan participatiu ens referma en la idea que la Fira d’Abril és una de les joies del nostre calendari. Gràcies a tots els que, amb el seu esforç i ganes de festa, han fet que Cala d’Or hagi brillat com mai".
Per la seva banda, el regidor de Turisme i representant de la batlessa a Cala d’Or, Rafael Batle, ha subratllat la gran acollida de l’esdeveniment: "Hem viscut tres dies d'ambient immillorable. La fira és un aparador magnífic per al nostre nucli, dinamitzant el comerç i la restauració local. Estam molt orgullosos de com s’ha desenvolupat tot i de l'alta participació en cada un dels actes programats".
L'Ajuntament de Santanyí vol agrair especialment a totes les persones i col·lectius que han participat activament per fer d'aquesta Fira d’Abril 2026 una edició inoblidable.


- Un espectáculo de drones pondrá el broche final a las fiestas patronales de Inca 2026, tendrá lugar el jueves 30 de julio a las 23:59 horas, en la Plaça des Bestiar, coreografía aérea de 12 figuras
- Antoni Ferrer Vallespir (Manacor) presentó sus dos últimos libros de cine en el Festival Overlook de Barcelona, estuvo dedicado al cine fantástico o de terror vinculado al mar
- La Plaça Major de Santanyí es va omplir de gom a gom per gaudir de la tradició amb la Mostra de Ball de Mallorca, per gaudir d'un horabaixa dedicat de ple a la música i les danses de la nostra terra
- Jaume I protagonitzarà la pròxima Fira Màgica de ses Rondalles d’Inca
- Sánchez: “Mallorca ha dit basta! Es hora de canviar un model econòmic esgotat”
- Detenido un varón de nacionalidad británica, de 42 años de edad, como presunto autor de un delito de lesiones graves, tras una agresión ocurrida en un establecimiento hotelero de Sa Coma (Sant Llorenç)
- El Consell de Mallorca presenta el proyecto SAGTICA Cala Millor para impulsar una gestión inteligente y sostenible del agua al destino, con sistemas avanzados de monitorización
- Les Festes de Son Macià 2026 arrancaran aquest divendres 31 de juliol, i s’allargaran fins al 15 d’agost, amb un programa variat per a tots els públics que combina actes tradicionals, esportius, culturals i musicals
- El GOB celebra l’èxit històric de la manifestació «Mallorca al límit»
- L’STEI rebutja les agressions de la policia a la manifestació contra el model turístic













































