
editorialmoll.cat 08/12/2025 - 17:31:04 | ![]() ![]() |

DIMARTS 9 DE DESEMBRE A LES 13 H Sala de Plens del Palau del Consell de Mallorca (C /Palau Reial 1)
PRESENTACIÓ EN SEU INSTITUCIONAL DE LES OBRES COMPLETES DE JOSEP M. LLOMPART, FILL PREDILECTE DE MALLORCA
Hi intervenen
Gabriel Janer Manila, escriptor
Antoni Mir Fullana, president de l'Editorial Moll
Cèlia Riba, en nom de la família
Cloenda a càrrec de
Llorenç Galmés, president del Consell de Mallorca
Presenta l'acte,
Caterina Alorda, actriu
Música i lectures poètiques sobre Llompart
Alumnes de l'IES Josep M. Llompart
Joan Toni Sunyer i Damià Timoner
Confirmau l'assistència a [email protected]
o al tel. 971 219 501.
"Nació, llengua, cultura: vet ací els tres eixos que situen i defineixen l’ésser humà damunt la terra"
El primer i interessantíssim volum de les Obres Completes de Josep M. Llompart, Nació, llengua, cultura té per títol tres paraules que són la columna vertebral i l'anima del llibre de principi a final.
Són els textos del Josep M. Llompart dedicat a la seva terra. En conté el pensamente sobre nació, llengua i cultura en textos fins ara dispersos, mai reunits en un sol volum. Un primer volum de referència i de consulta.
Va precedit per un estudi introductori documentat fins al darrer detall, contextualitzador de l'època i del personatge, profund en l'anàlisi i en l'exposició, de Damià Pons. Recomanam llegir-lo en primer lloc.


- Opinión conjunta todos a una, excepto muy pocos, sobre la playa de S'Illot (Manacor): “Debe hacerse compatible la protección de la arena y la posidonia, con el resto de actividades de la localidad”
- El próximo sábado día 9 de mayo de nuevo una edición más en el Club Náutico de Porto Cristo (Manacor), “Vela por la ELA”. Desde las 15:00 horas actividades deportivas, Tardeo
- La Orquesta Sinfónica Illes Balears presenta un gran final de temporada de abono 2025-26 con Mozart y Mahler. El concierto será el 8 de mayo en el Auditorio de Manacor, a las 19.30 horas
- VOX EXIGE A PROHENS QUE EXPLIQUE POR QUÉ LAS FAMILIAS DE BALEARES SIGUEN SIN PODER ELEGIR LA LENGUA DE ENSEÑANZA DE SUS HIJOS
- Coalició PER MALLORCA denuncia el col·lapse dels serveis públics per la sobrepoblació
- Cala d’Or s’omple de color, música i tradició amb una Fira d’Abril multitudinària
- Es Llombards reivindica l’ofici i la tradició amb una emotiva i participativa Festa d’es Tondre
- IDILIQ Hotels & Resorts inaugura en Mallorca un nuevo complejo turístico familiar: Wyndham Portocolom
- El Govern consolida la campaña de limpieza del litoral con 23 embarcaciones distribuidas en todas las islas. En Cala Rajada, Portocolom, Cala d’Or y la Colònia de Sant Jordi, etc
- Otra vez a las puertas de lo imposible











































