
AGENCIA MANACORNOTICIAS 04/02/2026 - 11:56:00 | ![]() ![]() |

![]() | Enguany l’enterrament de la sardina es durà a terme de la mà de les associacions i col·lectius de Gent Gran d’Inca. La concentració serà a la plaça de la Llibertat a les 19.30 hores, i la sortida es farà a les 20 |
Tot a punt per a Carnaval a Inca. Sa Rueta comptarà amb gairebé 3.000 participants dels centres educatius de la ciutat. 18 comparses i 9 carrosses seran les protagonistes de Sa Rua d'Inca el pròxim 1 de març. L’Ajuntament d’Inca organitza la pròxima setmana els tradicionals actes festius del Carnaval. Com marca la tradició, dijous horabaixa se celebra Sa Rueta i dissabte Sa Rua. Així mateix, el dimarts de la setmana vinent sW celebrarà l’enterrament de la Sardina.
Així doncs, dijous 12 de febrer es durà a terme Sa Rueta, en la qual participaran aproximadament 2.850 infants de 14 centres educatius i escoletes del municipi. La sortida es realitzarà a les 16 hores des de la plaça de la Llibertat amb fi de festa a la plaça Mallorca, on hi haurà animació musical infantil a càrrec de la xaranga Myotragus.
Pel que fa a Sa Rua, se celebrarà dissabte 14 de febrer a partir de les 17 hores. Les 18 comparses i 9 carrosses participants es concentraran al carrer de Santiago Rusiñol i recorreran els principals carrers del centre de la ciutat passant per l’avinguda del General Luque, el carrer del Quarter, camí del cementeri i més fins a arribar a la plaça Mallorca. Enguany, el lliurament dels premis es durà a terme a la plaça del Mercat.
Enguany l’enterrament de la sardina es durà a terme de la mà de les associacions i col·lectius de Gent Gran d’Inca. La concentració serà a la plaça de la Llibertat a les 19.30 hores, i la sortida es farà a les 20 hores fins a arribar a la plaça del Bestiar. En total, l’Ajuntament repartirà 6.000 euros en premis entre els guanyadors de Sa Rua, en les categories de carrassos i comparses; els quals se sumen als 2.000 euros que s’entreguen entre els participants de Sa Rueta.


- Opinión. Mallorca al límite: El naufragio de la calidad de vida. El pasado año se interceptaron más de 400 embarcaciones con 7.300 personas a bordo. Nuevos centros de acogida en Manacor e Inca
- La ciudadanía y los ayuntamientos ya pueden presentar candidaturas a los Premios, Honores y Distinciones 2026
- ANPE FAVORABLE AL NUEVO DECRETO QUE PERMITE FLEXIBILIZAR LA JORNADA LABORAL DOCENTE EN 4 DÍAS
- Sobre la Colonia de Gallinas del Solar de Majórica. “El pasado 24 de febrero, anunciaron que en las próximas semanas (??) quedaría el tema subsanado, diariamente se les da de comer y se recogen los huevos”
- "El Govern deixa morir la llet mallorquina per falta de voluntat"
- Núria Riera: “Mallorca reclama el convenio de carreteras que Sánchez bloquea tras la inacción de Cladera”
- Sant Llorenç des Cardassar i Manacor inauguren la reforma del pont del Riuet de s'Illot, ha estat completament renovada per garantir-ne la seguretat, la durabilitat i l'accessibilitat
- 40ª edición, el Trofeu de Cala Ratjada es uno de los más prestigiosos de nuestras Islas modalidad escolar, 223 niños/as, el más pequeño 3 años, el más grande 15, representando a las 19 escuelas del Llevant
- VOX EXIGIRÁ EN EL PRÓXIMO PLENO EL CESE FULMINANTE DEL DELEGADO DEL GOBIERNO POR EL DESCONTROL DE LA CRIMINALIDAD EN BALEARES
- El concierto de góspel del Consell de Mallorca protagoniza un homenaje multitudinario a las mujeres


























Sí
No


















